Duravision FDF2305W

צג LCD 58 ס"מ (23")

 

צג Full HD עם טכנולוגיית שיפור נראות עבור אבטחה ומעקב

 

 

 

 

תצוגת תמונה צלולה ומדויקת

מצויד בשתי כניסות HDMI

דגם DuraVision FDF2305W מצויד בכניסת DVI-D 24 פינים ובכניסת-D-Sub mini 15 פינים עבור תמיכה באותות דיגיטליים ואנלוגיים, בהתאמה. הוא כולל גם שתי כניסותHDMI התומכות באותות ממחשבים ומציוד AV וניתן לחבר אותו למצלמות וידאו, למקליטי וידאו ולמכשירי AV אחרים

 

צג LCD‏ Full HD‏ (‎1920 x 1080)

התמונות מוצגות פיקסל-אחר-פיקסל ב-HDהממלא את המסך כולו. תמונות המצולמות במצלמות Full HD משוחזרות בפירוט רב.

 

רזולוציה חכמה עבור תמונה חדה יותר

טכנולוגיית Smart Resolution הקניינית של EIZO מנתחת את התוכן המוצג ומאתרת רעש וטשטוש. היא מבטיחה שהרעש אינו מודגש תוך תיקון הטשטוש לדרגה הנדרשת לחידוד התמונה. עבור תמונות עמוקות, היא מחדדת יותר את החזית כדי לשחזר את העומק המדמה תחושת מיקוד ריאליסטית.

 

 

 

מצבים מתוכנתים ליום וללילה

הצג כולל שלושה מצבים מתוכנתים: sRGB‏, Day (יום) ו-Night (לילה). שני המצבים האחרונים ממוטבים כדי להתאים למצבי היום והלילה (מונוכרום) המשמשים במצלמות דיגיטליות. באפשרותכם לעבור בקלות בין המצבים באמצעות לחיצת כפתור בשלט רחוק הכלול.

 

נראות באזורים חשוכים באמצעות טכנולוגיית Smart Insight

טכנולוגיית Smart Insight מגלה אזורים חשוכים ומתאימה את רמת הבהירות של כל פיקסל וכך מפיקה תמונות בעלות תחושת עומק ריאליסטית. כעת קל יותר מאי-פעם לראות דמויות בצילומים דיגיטליים.

 

 

הפחתת החזר אור

פנל מונע בוהק דוחה את האור המוחזר המקשה על הצפייה במסך והמאמץ את העיניים.

 

 

הצגת תמונות נעות באופן צלול

מעגל overdrive מאיץ את זמן התגובה אפור-לאפור וכך מפחית את ההצללה (ghosting) והטשטוש במהלך סצנות מהירות כדי להציג תמונות וידאו צלולות.

 

מצויד במנגנון ContrastEnhancer

מנגנון ContrastEnhancer שולט בתאורת ה-LED האחורית במהלך צפייה בוידיאו. הוא מצויד ביחס ניגודיות 5000:1המפיק גוני שחור כהים וריאליסטיים ומציג תמונה צלולה כשמעלים את רמת הניגודיות.

 

מעברי צבע חלקים

האות הנכנס ממחשב עם 8-סיביות לכל צבעRGB (אדום, ירוק, כחול) מומר בצג ל- 14-סיביות. הצג משתמש בפונקצית תיקון גאמה בעזרת טבלת חיפוש של 14-סיביות כדי לבחור את הצבעים הטובים ביותר ומחזיר את הנתונים ל- 8-סיביות כדי להפיק תצוגה חלקה של מעברי צבע.

 

מגוון פונקציות לתמיכה בעבודת מחשב נוחה

התאמת בהירות אוטומטית

חיישן Auto EcoView בחזית המסך מגלה את תאורת הסביבה וממטב באופן אוטומטי את בהירות המסך. היות והמסך לעולם אינו בהיר או כהה מדי, אימוץ העיניים מופחת תוך חיסכון בצריכת החשמל.

 

תאורת LED אחורית

תאורת ה-LED האחורית כוללת טווח עמעום רחב, עם סף מינימלי של ‎3 cd/m2. פונקציה זו מאפשרת להשתמש בצג במקומות חשוכים או בסביבות בהן התאורה עשויה להשתנות באופן דרמטי.

 

שלט רחוק קומפקטי

שנו ישירות את מקורות הכניסה, הסאונד, גודל המסך, מצב הצבע ועוד באמצעות שימוש בשלט רחוק הקומפקטי הכלול.

 

 

אפשרות להתקנה ללא מעמד

ניתן להסיר בקלות את המעמד ולתלות את הצג על הקיר באמצעות קדחי העיגון בתקן VESA.

 

 

 

 

 

מעמד ורסטילי

התאימו את הצג לתנוחת העבודה הנוחה לכם ביותר באמצעות יכולות התאמת הגובה, זווית ההטיה והסיבוב.

DuraVision